רמזים בחזל על נגיף הקורונה עם תפילות ותיקון לזמן מגיפה, ומכתבי הרבנים אודות נגיף הקורונה ועוד
נגיף הקורונה
לְהַכְעִסֵנִי, בְּמַעֲשֵׂי יְדֵיכֶם, לְקַטֵּר לֵאלֹהִים אֲחֵרִים בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, אֲשֶׁר-אַתֶּם בָּאִים לָגוּר שָׁם–לְמַעַן, הַכְרִית לָכֶם, וּלְמַעַן הֱיוֹתְכֶם לִקְלָלָה וּלְחֶרְפָּה, בְּכֹל גּוֹיֵ הָאָרֶץ = קורונה 367
עבודה זרה מהודו = 367 = קורונה 367 = זמה הוא באש
{ישרפו אתו ואתהן ולא תהיה זמה}
כמוש (עם הכולל) = 367 = קורונה
פאה + ערוה = 367 = קורונה
תרופה לקורונה = 1088 = ישרפו הפאות
מגיפת קורונה = 900 = חוסר צניעות
שריפת הפאה = 1081 תרופה לקרונה = 1082
בשביל איזה עון מביא הקב"ה מגיפה קורונה המתפשט והולך בכל העולם? = 2267 + הכולל = 2268
בעון אלו הנשים הלובשין השייטליך מהודו איסור עבודה זרה החמורה = 2268
שו"ת מן השמים (לאחד מבעלי התוספות) סי' כ"ח וז"ל:
"וכל המיקל בכל חשש עבודה זרה מקילין לו ימיו – וכל המחמיר בעבודה זרה מאריכין לו ימיו ושנותיו."
הרה"ג יעקב ניסים עטיה שליט"א אב"ד, הבן של הרב עזרא עטיה זצוק"לסיפר בברית מילה ביום כ"ח תמוז שהוא חרג ממנהגו ,שכמעט אף פעם לא עשה כך, אבל כאן הוא עשה שאלת חלום בעניין הקורונה.ואמרו לו – הפסוק בראשית לה בוַיֹּאמֶר יַעֲקֹב אֶל בֵּיתוֹ וְאֶל כָּל אֲשֶׁר עִמּוֹ הָסִרוּ אֶת אֱלֹהֵי הַנֵּכָר (תקרובת ע"ז) אֲשֶׁר בְּתֹכְכֶם וְהִטַּהֲרוּ וְהַחֲלִיפוּ שִׂמְלֹתֵיכֶם.בְּתֹכְכֶם + האותיות = פאות
הינומה וכיסוי ראש בספרדית = קורונה
קורונה פירושו כתר = כיסוי ראש
הגאון רבי מאיר שמחה אויערבך שליט"א רב וראש כולל בביתר עילית. מיהו הרוצח?
קורונה בצופן התנ"כי: לא תאמינו איפה רמוז נגיף הקורונה בספר שמות
במרחק קבוע של 131 אותיות הופיעה המילה "קורונה" בפרשת כי תישא, בפסוקים המתארים את חטא העגל.
מצינו במדרש (ילקוט שה"ש תתקפה) "וקול התור נשמע בארצנו", אמר רב יוחנן קול תייר טוב זה מלך המשיח. "התאנה חנטה פגיה", אמר רבי חייא בר אבא סימן לימות המשיח דבר גדול בא והרשעים כלים בו, והגפנים סמדר אלו הנשארים שנאמר "והיה הנשאר בציון".
מובא בתוספתא (תענית ב, יא)"ולא יהיה עוד המים למבול וגו'" רבי מאיר אומר מבול של מים אין אבל מבול של אש ושל גפרית יש כדרך שהביא על הסדומיים, שנאמר "וה' המטיר על סדום וגו'", רבי יהודה אומר מבול של כל בשר אין אבל מבול של יחידים יש כיצד נפל לים טבעה ספינתו בים ומת הרי הוא מבולו, רבי יוסי אומר מבול של מים אין אבל מבול של דבר לעובדי כוכבים לימות המשיח יש שנאמר "ואקח את מקלי את נועם וגו'" מהו אומר "ותופר ביום ההוא".
מָצִינוּ בַּמִּדְרָשׁ ('בתי מדרשות' פרק ו אות ב) יוֹם נְקָמָה שֶׁעָתִיד וְשָׁמוּר לְרוֹמִי הָרְשָׁעָה תַּעֲלֶה עָנָן אַחַת וְתִשְׁמֹר לְמַעְלָה מֵרוֹמִי וְתוֹרִיד שְׁחִין לַח עַל הָאָדָם וְעַל הַבְּהֵמָה וְעַל הַכֶּסֶף וְעַל הַזָּהָב וְעַל כְּלֵי מַתָּכוֹת שְׁלֹשָה חֳדָשִׁים וְאַחַר כָּךְ תַּעֲלֶה עָנָן אַחֶרֶת וְתִרְאֶה אֶת חֲבֶרְתָּהּ וְתַעֲמֹד בִּמְקוֹמָהּ שִׁשָּׁה חֳדָשִׁים וְתוֹרִיד נֶגַע צָרַעַת סַפַּחַת בַּהֶרֶת עַל רוֹמִי עַד שֶׁיֹּאמַר אָדָם הֵי לְךָ רוֹמִי וְכָל אֲשֶׁר בָּהּ בִּפְרוּטָה וְיֹאמַר אֵינָהּ מִתְבַּקֶּשֶׁת.
מָצִינוּ בַּמִּדְרָשׁ (שהש"ר ב, לג) אָמַר רַב חִיָּא בַּר אַבָּא סָמוּךְ לִימוֹת הַמָּשִׁיחַ דֶּבֶר גָּדוֹל בָּא לָעוֹלָם וְהָרְשָׁעִים כָּלִים, אֵלּוּ הַנִּשְׁאָרִים עֲלֵיהֶם נֶאֱמַר "וְהָיָה הַנִּשְׁאָר בְּצִיּוֹן וְהַנּוֹתָר בִּירוּשָׁלָיִם".
בכף החיים על הרמ"א (יו"ד סי' קטז ס"ה)
מביא שבזמן מגיפה טוב לקיים והגית בו יומם ולילה והסוד כי לקח טוב לק"ח גימטריא מגיפ"ה
וגם יזהר מדבר שקר וזהו כלל גדול, כי מי שהוא מדבר שקר בזמן המגיפה הוא מסוכן רחמנא ליצלן עיי"ש.
שאל את הרב – תשובות מפי הרב הגאון בן ציון מוצפי שליט"א
לכב' הרב שליט"א במחילה ובלי שום רצון לחקור במופלא, אבל אנשים מדברים, שואל: זהו המהלך של ביאת משיח? מה לעשות?
סליחה שוב על השאלה המוזרה, הנושא מדאיג
תשובה
דע ידידי היקר, כי כל ההתרחשויות בעולם הם בבחינת "חבלי משיח", ולפי הנראה בתלמוד בבלי מסכת סנהדרין, ובזוהר הקדוש ובדברי המקובלים, כל אלה סימנים מובהקים לערב הגאולה. שאנחנו איננו יודעים מתי מה ואיך תבוא. כי כשרואים התרחשויות מעל הטבע, בלתי מובנות בלתי מוסברות, הן מהצד היהודי התורני, הן מהצד המדעי הרפואי, מכה נוראה שאין לה אח וריע, זה אחד מסימני חבלי משיח.
העולם כולו עצר מלכת, עסקים נסגרים, מפעלים אדירים מושבתים, כלכלה מתמוטטת, כמעט כל המטוסים מושבתים, מיליונים נשארו ללא פרנסה, רחובות הערים בעולם שוממים, טובי הרופאים העושים עבודת קודש להציל, עומדים חסרי אונים, מול נגיף מוזר, בלתי ידוע, לא מזוהה. ודע כי הוא מתוחכם, כי קרנים מידו לו, ככתוב בספר חבקוק, והם כסיכות ומחטים, ונועדו לחדור לא עלינו לגופו של המוכה במגיפה, ונכנס לתוכו, ומזהה את הוריד, ו"מתנחל" שם ומוצץ את דמו וחי על חשבונו, וכזה לא ידוע בהיסטוריה הרפואית.
אין ספק כי זו התראה מלמעלה, יש מנהיג לעולם, והוא שולח לנו איתותים, יהי רצון שנתעורר לתקן מעשינו, והוא ירחם על עמו ונחלתו, וירפא חוליינו, ויאמר די לצרותינו, ויעצור המגיפה המשחית והחרב והרעב מעל עמו ישראל, ומעל כל העולם כולו. הכותב בדמע ובתחנונים לבוראינו בעל הרחמים.
קורונה מכתב מהרב איתמר מחפוד
הגה"צ הרב יעקב מאיר שכטר במכתב מחזק אודות נגיף הקורונה
קורונה כתר
בס"ד נכתב בעה"י ע"י יצחק ברנד, ט' אדר תש"פ
קורונה – כתר
יבמות דף סג עמוד א א"ר אלעזר בר אבינא: אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל, שנאמר: הכרתי גוים נשמו פנותם החרבתי חוצותם, וכתיב: אמרתי אך תיראי אותי תקחי מוסר.
דמיון של קורונה למצורע
- מצורע מוסגר שיש עליו חשש שהוא מצורע, טעון 7 עד 14 יום הסגר עד שיתברר, ומוחלט עד שיתרפא.
קורונה, מי שיש עליו חשש שנדבק, טעון 14 יום הסגר עד שיתברר, ואם הוא מוחלט טעון הסגר עד שיתרפא.
- רוב רובם השערות שעומדים לעשות פאות בעולם, באות מבתי ע"ז שבהודו, ותעשיית הפאות ע"פ רוב הם בסין ומשם מתפשט לכל העולם, כולל ארץ ישראל
מחלת הקורונה בא מסין שהיא עיקר מקור תעשיית הפאות ומשם מתפשט לכל העולם, כולל ארץ ישראל
- השם קורונה הוא כתר שנמצא בראש המלך, וכעת יש כתר של ג"ע (ברחוב), וע"ז (גם בבית) בקדקוד בנות ישראל הנקראות בת מלך שנא' (תהלים פרק מה) כָּל כְּבוּדָּה בַת מֶלֶךְ פְּנִימָה, ואמרו חז"ל שעל זה בא צרעת.
ישעיהו פרק ג פסוק יז
מדרש תנחומא (בובר) פרשת מצורע [י] כי תבואו אל ארץ כנען וגו' ונתתי נגע צרעת בבית ארץ אחוזתכם (ויקרא יד לד). ילמדנו רבינו על כמה דברים הצרעת באה, כך שנו רבותינו, על אחת עשרה דברים הנגעים באים, על ע"ז, ועל ברכת השם, ועל גילוי עריות, ועל הגניבות, ועל לשון הרע, ועל עדות שקר, ועל הדיין המקלקל את הדין, ועל שבועת שוא, ועל הנכנס בתחום שאינו שלו, ועל החושב מחשבות של שקר, ועל המשלח מדנים בין אחים, ויש אומרים אף על עין רעה, [ואת דורש כולן]. על ע"ז מנין, שבשעה שעשו את העגל לקו בצרעת, שנאמר וירא משה את העם כי פרוע הוא (שמות לב כה),וכתיב במצורע ראשו יהיה פרוע (ויקרא יג מה).ועל ברכת השם מנין, מגלית שנאמר ברו לכם איש (ש"א =שמואל א'= יז ח),ואין איש אלא הקדוש ברוך הוא, שנאמר ה' איש מלחמה (שמות טו ג),וכתיב היום הזה יסגרך, ואין סגירה אלא צרעת, שנאמר והסגירו הכהן (ויקרא יג ה).ועל גילוי עריות, דכתיב וספח ה' קדקד (ישעיה ג יז),וכתיב ולשאת ולספחת ולבהרת (ויקרא יד ט).
ויקרא רבה (וילנא) פרשת מצורע א [יב, ב]זאת תהיה תורת המצורע, הה"ד (משלי ו)שש הנה שנא ה' ושבע תועבת נפשו ר' מאיר ורבנן ר' מאיר אומר שש ושבע הרי י"ג ורבנן אמרי שבע מקיימין ושבע דכתיב זו שביעית שקשה כנגד כולם ואיזה זה משלח מדנים בין אחים, ואלו הן (שם /משלי ו'/) עינים רמות לשון שקר, וידים שופכות דם נקי לב, חורש מחשבות און, רגלים ממהרות לרוץ לרעה, יפיח כזבים עד שקר, ומשלח מדנים בין אחים, ואמר רבי יוחנן וכולן לקו בצרעת, עינים רמות מבנות ציון דכתיב (ישעיה ג)יען כי גבהו בנות ציון ותלכנה נטויות גרון ומסקרות עינים דכתיב (שם /ישעיהו ג'/)ושפח ה' קדקוד בנות ציון דהוויין שייפין ברומחין ומהלכין בגסות הרוח ותלכנה נטויות גרון שהיתה אחת מהן לובשת תכשיטיה והיתה מטה גרונה בשביל להראות את תכשיטיה, מסקרות עינים רבי מני דקיסרי אמר שהיו מסקרות עיניהם בסיקרא, וריש לקיש אמר בקולריא אדומה (שם /ישעיהו ג'/)הלוך וטפוף תלכנה כשהיתה אחת מהן ארוכה היתה מביאה שתי קצרות אחת מכאן ואחת מכאן כדי שתראה ארוכה וכשהיתה אחת מהן קצרה היתה מביאה שתי קצרות והיתה נותנת ברגליה קונדיריקון עבה כדי שתראה ארוכה (שם /ישעיהו ג'/)וברגליהם תעכסנה רבי אבא בר כהנא אמר שהיתה צורות דרקון במנעליה (דרקון הוא ע"ז)
רש"י ישעיהו פרק ג פסוק טז הלוך וטפוף תלכנה – לשון דבר צף על גבי חבירו, וכו', היו קושרות פיאות נכריות קליעת שערות תלושין כורכות עם קליעותיהן שיראו גסות וטפופות:
ע' במאמר את אשר התרת אסרתי ואת אסרת התרתי, ומאמר בריתי יצחק תקרובת עבודה זרה
והסירותי מחלה במקרבך
להורדת התפילות ועצות וסגולות לקורונה לחץ כאן
תפילה עצות וסגולות לקורונה.
להורדת התיקון למגפה ופיטום הקטורת לחץ כאן
להורדת הלימוד למגיפה לחץ כאן
ראו משהו נפלא על הקורנה בספר משכיות לבב עמוד שצג למעלה
משכיות לבב סמני גאולה
השדי חמד כתב ש-מפג"ה ראשי תיבות: מפני גילוי פאת הנשים