אוסף מאמרים של וילאו למצוא הפתח – מאמרים איכותיים המקיפים בהרחבה את כלל הצדדים להיתר במציאות ובהלכה שנאמרו ונכתבו ע"י המתירים ובפרט בחוברת הכצעקתה (וכן תגובה למאמרים 'כפתחו של אולם', ו'זיופי האוסרים') של יואל שילה שהולכת וצועקת ברחובות קריה שכל השיער המוקרב לע"ז מותר ללא פקפוק, בניגוד לדעתם של גדולי ישראל.
במאמרים אלו מבואר ומוכח בבירור גמור כמה צדקו גדולי ישראל שאסרו את השיער הבא מבתי הע"ז שבהודו מדין תקרובת ע"ז, והאם נכונים דבריהם של המתירים…
מאמרים ראשונים בסדרה שתפורסם בהמשך אי"ה
בעזהשי"ת
לכבוד כל ידידינו שיחיו,
עומדים אנו בשלהי חודש תשרי, חודש הרחמים והסליחות, לאחר שסיימנו את תקופת החגים והרוממות המתחלת כבר מחודש אלול, ומסתיימת בשמיני עצרת. ועדיין נשארו עוד כמה ימים עד סיומו של חודש.
בספר נחמיה (פרק ח') מתואר כיצד כלל ישראל בעלייתם לארץ ישראל בראשית ימי הבית השני, חגגו יחד את ראש השנה, ולאחריו חגגו בשמחה גדולה את חג הסוכות והכתוב מעיד שעשו את חג הסוכות אשר כמוהו לא עשו מימי יהושע בן נון (נחמיה ח יז).
ומיד לאחר חג הסוכות, התאספו יחד בצום ובשקים כמתואר היטב במקרא, ועשו מעמד גדול של תשובה ווידוי, ככתוב (שם ט ד) "ויזעקו בקול גדול אל ה' אלהיהם", וכרתו ברית לשמור ולעשות את כל המצוות.
וחז"ל דרשו (יומא סט:) מהפסוקים הנ"ל: "ויצעקו אל ה' אלוקים בקול גדול, מאי אמור וכו'" וביארו חז"ל שצעקו על עוון ע"ז שגרם לחורבן הבית, הריגת הצדיקים וגלות ישראל מאדמתן. ואמרו שמאחר שלא ניתן היצה"ר של עבודה זרה אלא לקבל עליו שכר, אנו איננו רוצים לא את היצה"ר ולא את שכרו, ונפל פתק מהרקיע שכתוב עליו "אמת" שהוא חותמו של הקב"ה, כלומר שהקב"ה הסכים עמהם. ומאז ישבו בתענית ג' ימים וג' לילות, וה' שמע את תפילתם ויצא אריה של אש מתוך קודש הקדשים, והנביא אמר להם שהוא הוא היצה"ר של עבודה זרה, ותפסו אותו. וכשתפסו אותו נפלה שערה ממנו, ושאג האריה וקולו הילך ת"ק פרסה על ת"ק פרסה, וחז"ל הקדושים דאגו שמא ירחמו עליו מן השמים, ולכן הכניסו אותו לסיר של עופרת וסתמו אותו עם עופרת וכך השתיקו את קולו. ובכך ביטלו את היצה"ר של עבודה זרה מישראל.
וכבר ידוע הרמז לנידון דידן בכך שחוט השערה מיצרא דעבודה זרה נשארה בחוץ, וגם שלא הרגו את היצה"ר אלא רק הכניסוהו לסיר (ועי' מש"כ היעב"ץ [בהוצאת וגשל] בגמ' שם יומא סט:).
אם כן בימים אלו, שלהי חודש תשרי, הם הימים שאנשי כנסת הגדולה קיבלו את הסכמת הקב"ה לביטול יצרא דע"ז. ומוטל עלינו לפעול כסגולת היום, ולהתפלל ולזעוק זעקה בקול גדול, ולבקש מהקב"ה שירחם עלינו, ויבטל את החוט השערה שנשארה מיצרא דעבודה זרה שעדיין מרקד בינינו, ונזכה להעביר גילולים מן הארץ והאלילים כרות יכרתון – לתקן עולם במלכות ש-די.
לרגל זה, אנו שולחים כמה וכמה מאמרים בנידון דידן במציאות ובהלכה, יש מהם שכבר ראו אור בעבר, ועכשיו הם מופצים במהדורה מורחבת ומתוקנת יותר הכוללת חידושים רבים, וישנם גם דברים הרואים עתה אור לראשונה בס"ד.
מכיון שהקובץ הסופי הוא מדי גדול לשלוח הכל בבת אחת, אנחנו נשלח כמה קבצים במשך כמה ימים, עם רווח בן עדר לעדר – למען ישלוט בו עין הקורא.
ראשונה אנו מצרפים בזאת את שני חלקי הקונטרס המלא "וילאו למצוא הפתח" עם נספח קצר בשם 'אל תבט אחריך'.
א. וילאו למצוא הפתח חלק א'
חלק הראשון (פרקים א-ד) הינו בירור במציאות הדברים בשאלה זו על המציאות בבתי העבודה זרה בהודו. השתדלנו להביא כל דבר עם המקורות המדויקים. לחלק זה נכתבה פתיחה במשל הממחיש את דרכי בירור המציאות של המתירים. החלק הזה הוא החלק הראשון של "וילאו למצוא הפתח". חלק זה פורסם בעבר במהדורת טיוטא, וכעת הוספנו הוספות חשובות במהדורה זו.
ב. וילאו למצוא הפתח חלק ב'
החלק השני (פרקים ה-יב) של "וילאו למצוא הפתח" הוא בירור מורחב מתוך הסוגיות בתלמוד ובראשונים על כל הטענות להיתר שהועלו, עם אריכות רבה בצורה בהירה ביותר בכל גדרי עבודה זרה, מהו מעשה עבודה, איזו כוונה נצרכת ע"מ לעשות תקרובת ע"ז, אלו הם סוגי הפסלים הנחשבים לע"ז, וכהנה וכהנה כדרכה של תורה מתוך הסוגיות. בתחילת כל פרק מופיע תוכן ענינים מפורט על כל הסוגיות שנידונו באותו פרק. כמו כן בפרק י"ג ישנה הרחבת דברים בענין כמה צריכים לחוש שמא השערות הגיעו מהודו.
ג. אל תביט אחריך
ואנחנו גם מצרפים בזאת מאמר קצר בשם "אל תביט אחריך" שהוא התייחסות לתגובתם הנקראת 'כפתחו של אולם' הנכתב על המהדורה הקודמת של וילאו למצוא הפתח, ואמנם לדעתינו למרות המלל הרב שכתבו לא נגעו ולא פגעו בשום דבר לגופו של ענין בכל תגובתם זו, ולתועלת רבים הבאנו בקצרה כמה דוגמאות הממחישות עד כמה 'תגובה' מעין זו אינה יכולה להקראות בגדר תגובה.
אנו שולחים כעת עוד 2 קבצים נוספים בנידון דידן שנשלחו למכון ע"י ת"ח חשובים, ועברו תוספות ועיבודים מטעם המכון.
ד. מהר המלט משמה
ראשית מאמר קצר בשם "מהר המלט משמה" שהוא מאמר הנכתב על ידי ת"ח אחד אשר שלח לנו את דבריו והוספנו בו קצת, שהינו תגובה בדרך קצרה וממוקדת לכל דבריהם באופן יסודי, וראינו תועלת במאמר זה שהקיף את הדברים בקצרה ובבהירות נפלאה, ועומד בפני עצמו.
ה. המתעללים באלילים
אנו מצרפים בזאת מאמר מרתק הנקרא "המתעללים באלילים" המסביר בדיוק מה קורה לגוי שרוצה לעשות תקרובת ע"ז לפי גדרי המתירים. אמנם שקלנו כמה פעמים האם לצרף מאמר זה, אבל לאחר ששמענו שהרבה ת"ח נהנו מהדברים, ומה גם שיש מצוה של ליצנותא דע"ז, זכה ומצא את מקומו גם הוא בין שאר המאמרים. אמנם מי שרגיש לדברים כאלו, שיתמקד בשאר המאמרים.
עוד כמה קבצים בענין חוברת 'הכצעקתה'.
ו. ויגשו לשבור הדלת
אנו מצרפים בזאת בירור דברים אודות האשמות ועלילות שוא שנאמרו על ידי בעלי 'הכצעקתה', בו הם הציגו כאילו 'חבורת האוסרים' מבוססת על זיופים, וביררנו הדברים כשמלה, איך שהפוסל במומו פוסל, וההיפך הוא הנכון.
ז. הוכו בסנורים
אנו מצרפים בזאת ליקוט ממקצת מזיופי הכצעקתה הבולטים יותר. המאמר מלווה בתמונות מתוך פירסומי הכצעקתה, ומולם מוצגות התמונות מהשטח, המוכיחות כאלף עדים את האמת הכואבת והברורה.
ח. פן י"ש בכם
אנו מצרפים בזאת מאמר בשם "פן יש בכם שורש פורה ראש ולענה", והוספנו מאמר זה לאחר שכמה ת"ח אשר אינם מכירים את בעלי הכצעקתה ואת שיחם, ביקשו לתהות על קנקנם, ליקטנו בשבילם מעט צילומים מכמה 'פסקים' שלו בכמה מקומות כדוגמא בעלמא, להראות שבכל נושא הוא הולך לשיטתו, ובכל נושא תמיד מצא בחכמתו המופלאה כיצד כל גדולי ישראל 'טעו' רח"ל, והפך קערה על פיה, ובין דבריו ישנם גם קולות מחרידות בכל דבר הנוגע לקדושה, וד"ל.
נ.ב. אם גם אתם מעוניינים להיות חלק מהזיכוי הרבים הגדול הזה בחינם, זה הזמן המתאים ביותר לעדכן יהודים נוספים ע"מ שגם הם יזכו לקבל את המאמרים הנ"ל בימים אלו, ובכך תזכו להציל יהודים נוספים מהאיסור החמור הזה.
בברכת חורף בריא,
מכון הישכם אוהבים את ה'
לחקר הימצאות תקרובת ע"ז בפאות
לכניסה לתיקית המאגר של המכון, לחץ כאן
לתרומות למכון דרך נדרים פלוס חפש "מכון הישכם אוהבים",
לחץ כאן, או בטלפון 03-7630543 מספר קופה 2489.
להסרה מרשימת התפוצה שלח הודעה ריקה לכתובת זו: [email protected]
בעזהשי"ת
לכבוד ידידינו, בעלי תריסין, יושבי על מדין שיחיו.
בזמן האחרון הופצה חוברת בשם "הכצעקתה", לחלוק על גדולי ישראל, ולהתיר את כלל הפאות מהודו מכל וכל. הרבה מהחברים היקרים פנו אלינו בשאלה האם יש באמתחתינו תשובה מסודרת מול חוברת זו, והרבה ת"ח הזדעזעו מהנכתב שם הטילו עלינו את האחריות להציל את עם ישראל מהבלבול הנורא שעשתה החוברת, ולבאר ולפרוש את הדברים כשמלה לפני הציבור, ואכן לאחר בקשת רבים כתבנו מעט מעט ממה שיש להעיר על אותה חוברת, הגם שמתוך המיעוט אתה למד על השאר.
קיצורם של דברים, מדובר באחד שמשחזר את כל הטענות הישנות שכבר נאמרו וכבר נלעסו כגרוגרת דרבי צדוק, והוא מעלה אותם מחדש עם תוספת בדיות רבות. וכל זה חוץ ממה שהשקיע הרבה להשמיץ כאילו מכון "הישכם אוהבים" שקרנים וזייפנים.
למעשה, יש הרבה הרבה מה להשיב על דבריו, ויש תחת ידינו כמה וכמה מאמרים מכמה ת"ח. נתחיל כעת עם החוברת "וילאו למצוא הפתח" שהיא מצד אחד מלמדת אותנו על הדרך שבעל הכצעקתה מסיק מסקנות, ומאידך מוכיחה בבירור גמור מהי האמת מבחינת המציאות בהודו. כמו כן מרחיבה את היריעה לברר קצת על אותם אלה שבהכצעקתה הובאו והוצגו כאילו הם המומחים העולמיים לקבוע מהי המציאות בהודו.
ידוע המשל המובא במדרש על אותו כלב שרצה לגנוב כיכר אחד מן הנחתום, ובשביל זה הוא הפך את כל החנות ולקח את הכיכר המיוחל וברח, כן הם פני הדברים כעת, שבעל החוברת הכצעקתה מטרתו היא לעשות הרבה עשן ולהציג שיש צד שני, וממילא זה ספק, וא"כ המיקל תבוא עליו ברכה… ובשביל זה הוא עשה כ"כ רעש והפך את כל המציאות עם הרבה בלבולי סרק, רק בשביל אותו ענן וערפל של הצגת הדברים כבלתי ודאים. אשר על כן מבקש האמת שנקודה זו היא זאת שמציקה לו, ייחדנו עבורו מאמר בענין המומחים של בעלי הכצעקתה (מופיע בפרק ד' ו') שיראה הקורא שאין פה שום צד שני, וכל דבריו הם אפי' לא מגדל הפורח באויר, ולא ניתן לצרפם גם לא לספק ספיקא בדרבנן.
ואנו שולחים בנוסף להנ"ל גם מאמר "ויגשו לשבור הדלת" העונה על מה שניסו בעלי הכצעקתה להעליל על המכון כזייפנים, בעוד שכידוע שכל הפוסל פסול ובמומו פוסל. ובמאמר הזה הגבנו בפרוטרוט על כל ההשמצות, איך שכולם אין בהם ממש בכלל, ורובם של הטענות שלהם על זיוף שלנו הוא רק בגלל שהם הציגו את דברינו באופן מטעה, או כלשונם "זיוף".
יש תחת ידינו עוד מאמרים שאמורים לענות על כלל טענותיהם, אמנם כרגע אנו מתחילים את הסדרה עם המאמרים הללו. אי"ה בעתיד נשלח פרקי הוספות על "וילאו למצוא הפתח" המבארים מבחינה הלכתית את מה הגדרים שהם המציאו בסוגית תקרובת ע"ז, וכן עונים ומוכיחים את הכל בטוב טעם ודעת.
כמו כן, לפני כחצי שנה שלחנו מאמר המתאר כיצד יראה חוקר חיצוני שינסה לחקור האם היהודים מקריבים קרבנות, ואיך שלפי כל כלי המדידה שקבעו בעלי הכצעקתה, אותו חוקר בוודאי יסיק שאין שום קרבנות אצל היהודים… וכעת אנו שולחים מאמר זה שוב, רק בתוספת "הנמשל" למטה, כלומר השוואה של המשל לדברי המתירים, כדי שגם מי שלא עבר על כל דבריהם יבין מיד את פני הדברים.
כאמור, כל זה רק תגובה ראשונית נגד אותה החוברת, ובעז"ה נשלח עוד סדרת מאמרי תגובה באופנים שונים להעמיד האמת על תילה.
חודש טוב, ונזכה לראות בישועת ה',
מכון הישכם אוהבים את ה'.
להורדת או הדפסת החוברת וילאו למצוא הפתח חלק א' תגובה מציאותית למתירים ולהכצעקתה לחץ כאן
וילאו חלק א כסליו 1להורדת או הדפסת החוברת וילאו למצוא הפתח חלק ב' תגובה הלכתית למתירים ולהכצעקתה לחץ כאן
וילאו למצא הפתח הלכתי חלק ב כסליולהורדת או הדפסת המאמר 'הוכו בסנוורים' מקצת זיופי הכצעקתה לחץ כאן
הוכו בסנוורים מתוקןלהורדת או הדפסת המאמר אל תביט אחריך תגובה למאמר כפתחו של אולם של יואל שילה לחץ כאן
אל תביט אחריךלהורדת או הדפסת המאמר מהר המלט משמה תגובה קצרה להכצעקתה של יואל שילה לחץ כאן
מהר הימלט שמה כיסליו1להורדת או הדפסת ויגשו לשבור הדלת תגובה לקובץ זיופי האוסרים של יואל שילה לחץ כאן
ויגשו לשבור הדלתלהורדת או הדפסת המאמר הקריבהו נא לפחתך האם היהודים מקריבים קרבנות תגובה להכצעקתה של יואל שילה לחץ כאן
הקריבהו נא לפחתך-ויגשו לשבור הדלת – תגובה על פרק זיופי האוסרים של בעלי הכצעקתה
הקריבהו נא לפחתך – האם היהודים מקריבים קרבנות? תגובה למאמר "הכצעקתה" עם סברות עקומות שהשיער אינו תקרובת
תודה רבה. חשוב ביותר.
איפה אפשר לראות החוברת "הכצעקתה"?
אצל רוב הרבנים בארץ, הם הפיצו את זה רק אצל הרבנים באלפי עותקים.
כדאי שכל אחד ידאג להעביר עותק של התגובה לרבנים שבסביבתו.