הכינוס ההיסטורי בראשות הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א בעניין עבודה זרה בשערות הבאות מהודו, קבלת עדות משליח הרבנים.
לפניכם תיעוד מהחלק המרכזי של עדות השליח באסיפת הרבנים.
ניתן לראות את עיקר העדות בליווי תיעוד מהודו שהשליח אמיר דרומי תיעד בעצמו כאן
לצפייה בוידאו דרך ערוץ יופי יהודי ביוטיוב
השלמת עדות של השליח מר אמיר דרומי לבקשת הרבנים
הכינוס בהשתתפות הרבנים הגאונים דייני ומאורי הדור שליט"א עסק בעיקרו בקבלת עדות משליח הרבנים שליט"א מר אמיר דרומי הי"ו.
מר אמיר דרומי הי"ו נשלח במיוחד לברר ולתעד נושאים רבים בעלי השלכות הלכתיות כבדי משקל על פאות זמנינו. הוא קיבל מהרבנים רשימה מסודרת של שאלות לברר, ועל פיהן הוא פעל.
השליח חזר אמש מהודו בסיום שליחות ארוכה ומפרכת,יצוין גם שהשליח הנ"ל בנוסף על כך שהינו שליח של מרן הראב"ד שליט"א הוא גם היה (בשנת תשס"ד) שליחם של מרן הרב וואזנר זצ"ל ויבלחט"א מרן הגרנ"ק שליט"א.
השליח הנ"ל חקר וראיין כמרים בכירים ביותר בהודו, וכן ספרים ומתגלחים רבים, וכן בדק עשרות מקדשים שונים ברחבי הודו ובכפרים. הנ"ל גם הסתובב במפעלי שיער רבים בהודו. הנ"ל תיעד צילם הסריט והקליט כל דבר שהתבקש לברר.
יצוין שעדות השליח היתה ברורה ורהוטה להפליא, ללא שום גמגום, וללא שום סתירות בין הדברים.
עוד יצויין שאכן הרב י. מ. ר. שליט"א ניסה להפריכו ולהקשות עליו מאד ולייאש אותו מטענותיו ולגרום לו לשנות את גרסתו, אך ללא הצלחה. שליח הרבנים אמיר דרומי הראה שאכן עשה את שליחותו נאמנה ובירר הכל באופן היסודי ביותר כפי שהתבקש ע"י הראב"ד שליט"א ורבנים נוספים.
הרב הנ"ל שאל את העד האם השיער עצמו תקרובת כי המגלח עושה פעולת הקרבה ונותן את השיער כקרבן, או שהמגלח מתכוון להקריב את עצמו ולהכניע את עצמו והגילוח הוא חלק מההכנעה??
והשליח מר אמיר דרומי הי"ו השיב שלשם כך נסע שוב – שזו היתה אחת הסיבות לנסיעה הנוספת לברר במיוחד חלק זה, וחקר עשרות ספרים וכומרים וגם הכומר הראשי ומאות מתגלחים
וכולם אמרו את אותה תשובה:
שהאל אוהב ורוצה שיער כי האלילה נתנה לו שיער והוא המחזיר לה. והמתגלחים והמגלחים מתכוונים להקריב השיער ולתת את השיער המקודש בעיניהם קורבן קדוש לאליל.
שאף אשה לא מוכנה תמורת כסף (אפילו אלף דולר) למכור שיער אפילו מעט!!! כי כל השיער הוא רק עבור הצלם.
השליח בירר שדעת כל ההינדוהים בהודו היא לתת את השיער כקרבן לאליל. והוא חקר בכל קצוות הודו ונסע לעשרות מקדשים. וכולם זהים בדעתם.
יצוין שהיה לו מתורגמן בקיא מאד שמכיר את שפת המקום. ויודע בירור גמור את השפה את כוונת המתגלחים ולא הבין בערך!! אלא מדוייק מאד!!
תוכן העדות אשר הובררה מעל לכל ספק בכינוס ההיסטורי הינו
א. שכל השיער בהודו המסופק לתעשיית הפאות הינו מהמקדשים הטמאים דשם.
ב. שהשיער ההודי הינו בגדר תקרובת עבודה זרה גמורה , ללא כל ספק.
ג. שכוונת המתגלחים והספרים והכמרים כולם בכוונה אחת של נתינת השיער ככקרבן לאליל.
ד. כל התגלחות נעשות בפני צלם או אליל ממש.
ה. בהודו ישנם אלפי טמפלים ששם מתגלחים לעבודה זרה, עם אותה הכוונה.
ו. כל אישה הודית המאמינה בדת ההודית [מדובר בכ–500 מליון נשים!] גוזזת את שערה לאליל כמה פעמים בחייה !!
ז. השיער בהודו הינו רוב מוחץ של כל השיער הנמכר בעולם, לפחות כ 90 אחוז .
ח. השיער ההודי הוא הכי איכותי והכי עמיד מכל השיער בעולם, וניתן להשביחו ולמוכרו כאירופאי בלי שיהיה ניתן לזהות את מקורו כלל.
ט. לבקשת הרבנים השליח חיפש בהודו בעיר ובכפרים, נשים המסכימות לגזור מעט משערם בעד סכום הגון, וכולם ענו שהם שומרות את כל שערם אך ורק עבור קרבן לאליל, ואינם מוכנות למוכרם כלל אפילו מעט. השליח לא התייאש, ושלח אנשים מקומיים למסע חיפוש גזיזת מעט שיער בתשלום מכובד. אלא שכולם חזרו בידים ריקות, אף אחת לא מסכימה.
י. נשים אשר רוכשות פאה סינטטית אצל פאנית
שמוכרת גם פאה טבעית הנמצאת בחשש איסור עבודה זרה, לא ישלמו באופן
שיהא צורך לקבל עודף, היות שעבודה זרה תופס דמיו, והדמים הנמצאים ביד
הפאניות המוכרות שער עבודה זרה אסור בהנאה, ולכן יש לשלם בצ'ק או
במחיר מדויק במעות. כמו כן אין ליהנות מהכסף הנמצא ביד הפיאנית שעובדת
בפיאות שיש בהם חשש איסור עבודה זרה, היות שעבודה זרה תופס דמיו .
בסיום המעמד הגדול שאל אחד הרבנים את מרן הראב"ד שליט"א בעניין הכשרות הקיימת של "חניכי הישיבות" האם ניתן לסמוך עליה? תגובת מרן היתה: זה (א"ה: הכשרות שווה) פחות מכלום.
בסיום הפגישה סוכם בין כל הרבנים שליט"א על מסקנה אחת
שחייבים כשרות על שיער משעת גזיזה ממש עד סוף בניית הפאה. גם אם זה יעלה דמים מרובים מאד. שאר הפאות הינם בחשש גמור של תקרובת ע"ז ואסורות בלבישה.
המשך יבוא בעז"ה..
באותו נושא:
גליון דעת גדולים 7 פרשת שופטים - פסקים ועובדות מגדולי ישראל ביסודות הבית היהודי
גליון דעת גדולים 6 - פסקים ועובדות מגדולי ישראל ביסודות הבית היהודי
גדולי האדמו"רים באיגרת חיזוק ועידוד לנשים להחליף את הפאה במטפחת צנועה.
אגרות וכתבי יד מבעל שבט הלוי בענין תקרובת ע"ז המצויה בפאות, תורת הלוי - באיור ובירור דעתו
גליון דעת גדולים 5 - פסקים ועובדות מגדולי ישראל ביסודות הבית היהודי
גליון דעת גדולים 4 - פסקים ועובדות מגדולי ישראל ביסודות הבית היהודי
גיליון דעת גדולים 3 - פסקים ועובדות מגדולי ישראל ביסודות הבית היהודי
מצגת על רגל אחת - חלק א', בירור מקיף, היכן מקום השוק משיטת התנאים והאמוראים ועד האחרונים והמשנה ברור...
אפשר לראות סרט או לקבל הקלטה?