בשיעור זה הרב מאריך להסביר למה שיער הבא מהודו אסור נכון לשנת תשס"ד למרות שאז כמות עובדי הע"ז בהודו היתה נמוכה בצורה משמעותית מהיום, הוא גם דוחה את טענות המתירים {מפי השמועה הכוונה לרב דב לנדא} המנסים לדייק מהחזו"א שדיבר אודות אדם שעובד לדבר דמיוני שאינו קיים במציאות כלל ורוצים להתיר גם שיער מהודו הנעבד לפסל או צלם קיים, או לע"ז המיצגת כביכול את בורא עולם ח"ו.
באותו נושא:
עלון ואתם הדבקים להחדרת המודעות בנושא תקרובת עבודה זרה, עלון מס' 8
עלון ואתם הדבקים להחדרת המודעות בנושא תקרובת עבודה זרה, עלון מס' 7
הגאון הרב אליהו דב וואכטפויגל, זעק על הבעיה החמורה של תקרובת עבודה זרה בפאות.
הגאון הגדול הרב אריה מלכיאל קוטלר בכנס ענק בליקווד לרגל המצב
מכתב גדולי ישראל לבנות ישראל בעקבות מלחמת חרבות ברזל ופרעות תשפ"ד
עלון ואתם הדבקים להחדרת המודעות בנושא תקרובת עבודה זרה, עלון מס' 6
מלחמת חרבות ברזל, פרעות תשפד, הרב יעקב עדס
עלון ואתם הדבקים להחדרת המודעות בנושא תקרובת עבודה זרה, עלון מס' 5